Kongres specjalistów PR

Firmy, które chcą zaistnieć i utrzymać się na rynku dobrze wiedzą, że muszą zadbać o PR. Dawniej nieco enigmatyczny „pijar”, czyli public relations, jest dziś właściwie podstawą działalności wizerunkowej niemal wszystkich przedsiębiorstw.

Utrzymanie dobrych relacji z otoczeniem, a więc z klientami (także tymi potencjalnymi) i mediami to niełatwa praca. PR to nie tylko sztuka komunikacji, ale i „gaszenia pożarów”, zażegnywania sytuacji kryzysowych.

Public relations nieustannie szuka nowych rozwiązań i narzędzi, dlatego pracownicy zajmujący się PR-em powinni być nieustannie na bieżąco. Wychodzą im naprzeciw takie inicjatywy jak Kongres specjalistów Public relations. Odbędzie się już 18 kwietnia w Rzeszowie, a zaproszeni są na niego pijarowcy z całej Polski, zainteresowani rozwojem kompetencji i poznawaniem nowych rozwiązań w tej dziedzinie.

W ramach kongresu odbędzie się kilka wykładów szkoleniowych, które pomogą rozszerzyć paletę stosowanych narzędzi i ulepszyć dotychczasowe rozwiązania. Uczestnicy kongresu będą zajmować się także wyzwaniami, jakie w ostatnim czasie pojawiły się w komunikowaniu firm z otoczeniem, jak i tymi, które mogą pojawić się w przyszłości. Nie zabraknie oczywiście prób odpowiedzi na te wyzwania – bo przecież skuteczny PR to część sukcesu przedsiębiorstwa.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Firmy, Pracownik, Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.